کارمندان با توان بالقوه بالا کلید اصلی موفقیت آینده هر سازمانی محسوب میشوند؛ اما این رهبران آینده چه کسانی هستند؟ از کجا میآیند و چطور پیشرفت میکنند؟
در این دوره آموزشی کوتاه، رام چاران، اینفلوئنسر معروف و مربی مدیران عامل شرکتهای بزرگ توضیح میدهد که شرکتها چه باید بکنند تا پتانسیلها را بارور سازند و نیز افراد چگونه میتوانند با بهبود مهارتها، دنبالکردن موقعیتها و تمرکز، پتانسیلهای خود را ارتقا بخشند.
در اکثر شرکتهای آیندهنگر، بررسی عملکرد به سرعت جای خود را به مربیگری میدهد. مربیگری ترغیبی به شما میآموزد که چطور از مفاهیم اساسی روانشناختی در کل مراحل مربیگری استفاده کنید تا بتوانید رابطه مربی و شاگردی بهتر و مؤثرتری داشته باشید. در این دوره میتوانید مهارتهای اساسی مربیگری را بیاموزید، روند مربیگری را مرور کنید و روانشناسی ترغیبی را درک کنید. برایان اهرن در این دوره آموزشی برای ایجاد روابط، افزایش سطح اعتماد میان مدیران با کارمندان و نیز استفاده از بازخورد و سنجش پیگیری برای اعمال تغییرات مثبت در رفتار، نکاتی ارائه میدهد. مطالعات موردی در طول این دوره به شما نشان میدهند که چگونه میتوانید از این مهارتها در روند مربیگری خود بهره ببرید.
با گذراندن این دوره با این موارد آشنا خواهید شد:
تشخیص شباهتهای مربیگری شغلی و مربیگری ورزشی
تفاوتهای میان سرعت کلام و انعکاس
کدام عنصر اعتماد، مستلزم برقراری حس دوستی است
چگونه عقل جمعی میتواند احساس اعتماد نسبت به مربی را افزایش دهد
همه ما برای آمادهسازی یک سخنرانی یا ارائه عالی، نیازمند کسب یا تقویت مهارتهایی هستیم. لورا برگلز در این دوره به نکاتی عملی می پردازد که به ارائهکنندگان در آمادهسازی، شروع، انجام و پایان ارائههایشان کمک میکند.
در این مجموعه آموزشی شما کشف خواهید کرد چطور اعتماد به نفس داشتهباشید، سخنرانیتان را عالی کنید، سوال بپرسید و داستانهایی خلاقانه بسازید که روح زندگی به مطالبتان بدمد. موضوعات این دیویدی عبارتاند از:
از قدرت مربیگری در محل کار استفاده کنید. خواهید آموخت که برای تغییر میزان درگیر شدن کارکنان و بهبود نتایج، چگونه میتوانید از یک مدیر با سبک مدیریتی دستوردهنده و کنترلکننده به یک مدیر با سبک مدیریتی مدیر بهعنوان مربی تغییر وضعیت دهید.
لیزا نشان میدهد که مهارتهایی مانند پرسیدن سوالات باز یعنی سوالاتی که جواب آنها بلی یا خیر نیست، گوش فرا دادن و چالش برای رشد و مسئولیتپذیری، میتوانند استقلال و توانایی حل مسئله را در کارمندان افزایش دهند. این دوره شامل ارزیابیها، تمرینات و ابزارهایی است که به تیم شما در دستیابی به اهداف، تهیه برنامهای برای مسیر شغلی و نیز تسریع رشد کمک میکنند.
این دوره آموزشی مباحث زیر را دربرمیگیرد:
یادگیری روشهایی برای تمرکز عمیقتر در مکالمه با همکاران
تشخیص و شناسایی سوالاتی که در طول یک جلسه طوفان مغزی، بیشترین تعداد ایدهها را ایجاد میکنند
مزیت استفاده از ارائه بازخورد متمرکز به کارمندان
مزایای گوش فرادادن و استفاده از سوالات باز در گفتگو با همکاران
در این دوره آموزشی تعدادی از شرکتکنندگان سوالات خود را ضبط کردند و برای دین کارل، یکی از محبوبترین مدرسان حال حاضر لینکدین ارسال کردند.
پاسخهای وی به این پرسشها میتواند مخاطب این برنامه را به سوی بینشی عملی درخصوص فروشندگی و رهبری فروش و نحوه اجرای آن رهنمون کند. او در این دیویدی آموزشی برای مدیران فروش، نکتههایی جهت انگیزهبخشی به کارکنان بخش فروش و مدیریت افراد ضعیفتر، ارائه میکند.
او به شما خواهد آموخت:
چطور با مهارت کامل به اعتراضات رسیدگی کنید
چطور با حفظ روابط به اهداف فروش دست یابید
چطور دروازهبانها را دور بزنید و به تصمیمگیران برسید
چطور بهصورت کارا رسانههای اجتماعی را به خدمت فروش درآورید
رهبرانی که مربیگری هدفمند و مداوم به کارمندان خود ارائه میدهند، میتوانند تیم خود را تقویت کرده و به سازمان خود ارزش افزوده دهند. در این دوره، سارا کانادای، کارشناس توسعه رهبری، تفاوت بین مدیریت، آموزش و مربیگری را تشریح میکند و مدلها و مهارتهای مربیگری را برای پشتیبانی، پیشرفت و رشد کارکنان خود به مدیران ارائه میدهد. سارا نکاتی درباره مربیگری ارائه میدهد، چالشهای مربیگری را بررسی میکند و نحوه ارائه بازخورد و تعیین اهداف را توضیح میدهد.
پس از تماشای این ویدئوی آموزشی با مباحث زیر آشنا میشوید:
چگونه مربیگری رهبری میتواند به دیگران در دستیابی به پتانسیل کامل خود کمک کند
شناخت چالشهای مربیگری مشترک را بشناسید.
فهرست کردن چهار مرحله از مدل رشد
شناسایی رهنمودهای مهم برای ارائه بازخورد
یادآوری استراتژیهای تعیین هدف که در کارکنان انگیزه ایجاد میکند